درمان رایگان مجروحان جنگی/اتخاذ تدبیر برای ذخایر دارویی پزشکیان در جلسه امروز هیئت دولت: باید بر اساس لیاقت و توانمندی‌ها افراد را در جایگاه‌ها قرار دهیم آملی لاریجانی: وضعیت کنونی پایان رویارویی ما با رژیم صهیونیستی نیست کلیات لایحه ساماندهی پهپاد‌های غیر نظامی تصویب شد قالیباف: به هر تجاوزی با قدرت پاسخ می‌دهیم/ برنامه هسته‌ای ایران با سرعت بیشتری به پیش می‌رود طرح تعلیق همکاری‌های ایران با آژانس در مجلس تصویب شد علت صدای انفجار‌ها در دزفول پیکر سردار سلامی در گلپایگان تشییع می‌شود اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع فرماندهان شهید نیرو‌های مسلح شلیک ۱۴ موشک سپاه در آخرین دقایق پیش از اجرایی شدن آتش‌بس شهادت ۲ تن از کارکنان انتظامی بهار در حملات اسرائیل سخنگوی قرارگاه خاتم: اسرائیل تا ساعت ۹ صبح ۳ مرحله حمله کرد/ پاسخ می‌دهیم دو موشک عمل‌نکرده در محدود زندان اوین کشف و خنثی شد شمار شهدای حمله اسرائیل به گیلان به ۱۳ نفر رسید‌/ مجروحیت ۴۱ نفر دستگیری ۶ جاسوس در همدان/ارتباط متهمان با عوامل رژیم

فعالان رسانه در حوزه پوشش اخبار مربوط به سیل تجلیل می‌شوند

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی گفت: در آینده ای نزدیک طی جلسه ای از دست اندرکاران حوزه رسانه که در حوزه اقتصاد، پوشش اخبار مربوط به سیل و پیگیری مطالبات مردم تجلیل خواهند شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 07
کد خبر: ۱۵۶۰۷

به گزارش راهبرد معاصر ، سیدرمضان شجاعی کیاسری دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی ، با اشاره به برگزاری بیست و نهمین جلسه ستاد، اظهار کرد: فردا دوشنبه هفدهم تیرماه بیست و نهمین جلسه ستاد با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به دستورالعمل بیست و نهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، گفت:‌ ضمن اینکه وظیفه ستاد، سیاست گذاری و چگونگی اطلاع رسانی موضوعات اقتصادی کشور است، گاهی به رسانه هایی که با سیاست های ستاد همخوانی ندارند و یا در فضای رسانه ای به گونه ای عمل می کنند که موجب یأس، ناامیدی و ایجاد التهاب در اقتصاد و بازار جامعه می شود، تذکر داده می شود.

 

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تصریح کرد: وزیر کشور که ریاست ستاد را برعهده دارند،‌ تأکید دارند تا از رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و الکترونیکی که در راستای وظیفه رسانه ای شان عملکرد خوب و موفقی داشتند،‌ تقدیر شوند. رسانه هایی که نماینده افکار عمومی بودند و مطالباب مردم را مطرح و در قالب منطقی اخبار را منتشر کردند.

وی با اشاره به تعیین مصادیق رسانه های موفق در بیست و نهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی گفت: در جلسه بیست و نهم، مهم ترین شاخصه ها برای رسانه های موفق بحث و بررسی می‌شود.

شجاعی کیاسری ادامه داد:‌ تعیین مصادیق رسانه هایی که بیشترین همکاری و اطلاع رسانی را در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی اقتصادی داشته اند و با سیاست های ستاد همخوان بوده اند، از دیگر موارد مهم دستورالعمل جلسه بیست و نهم ستاد به شمار می‌رود.

وی با اشاره به رسانه هایی که از ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تذکر گرفته اند، گفت: در جلسه بیست و نهم ستاد،‌ درباره بیشترین رسانه هایی که تذکر گرفته اند و به مراجع قضایی و معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد معرفی شده اند،‌ بحث و بررسی خواهد شد.

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تصریح کرد: در آینده ای نزدیک طی جلسه ای از دست اندرکاران حوزه رسانه که در حوزه اقتصاد، پوشش اخبار مربوط به سیل، پیگیری مطالبات مردم با حضور وزرای مربوطه تقدیر خواهند شد.

منبع :فارس

ارسال نظر